تعمیر لوازم خانگی سامسونگ

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

مرکز تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

مجموعه آرمان تعمیرات به عنوان مرکز تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در کرج شناخته می شود.
چرا آرمان تعمیرات مرکز تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در کرج است؟
علت این موضوع استفاده از کادری مجرب از بهترین تکنسین ها و تعمیرکارانی می باشد که دوره های تعمیر انواع ماشین لباسشویی سامسونگ را دیده اند.
تکنسین های مجموعه سعی بر این دارند که همواره در تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ اگر قطعه ای خراب شده است به تعمیر آن بپردازند که در هزینه ها نیز صرفه جویی شود.
آرمان تعمیرات این ضمانت را به شما می دهد که همیشه از قطعات اصل هر برندی استفاده می کند. که این کار سبب می شود طول عمر ماشین لباسشویی سامسونگ افزایش پیدا می کنند.
آرمان تعمیرات دارای خدمات تعمیر در محل می باشد .

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در کرج

درباره برند سامسونگ

شرکت سامسونگ (Samsung) یکی از بزرگترین شرکت‌های چندملیتی در جهان است که در زمینه‌های مختلفی از جمله الکترونیک، نیمه‌رساناها، ساختمان‌سازی، خدمات مالی و بسیاری دیگر فعالیت دارد. این شرکت در سال 1938 توسط لی بیونگ چول (Lee Byung-chul) به عنوان یک شرکت تجارت بین‌المللی در کره جنوبی تأسیس شد. در آن زمان، سامسونگ به عنوان یک شرکت بازرگانی کوچک شروع به کار کرد که در زمینه‌های مختلفی مانند صادرات ماهی خشک، میوه و سبزیجات فعالیت داشت.
در دهه‌های بعد، سامسونگ گسترش یافت و وارد صنایع مختلفی شد. در دهه 1960، این شرکت وارد صنعت الکترونیک شد و تولیدات خود را در زمینه تلویزیون‌های سیاه و سفید آغاز کرد. از آن زمان به بعد، سامسونگ به سرعت در زمینه تکنولوژی و نوآوری رشد کرد و به یکی از پیشگامان عرصه تکنولوژی تبدیل شد.
در دهه‌های 1980 و 1990، سامسونگ با سرمایه‌گذاری گسترده در تحقیق و توسعه، توانست جایگاه خود را به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان نیمه‌رساناها و محصولات الکترونیکی مانند تلفن‌های همراه و تلویزیون‌های با کیفیت بالا تثبیت کند.
در قرن 21، سامسونگ با پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای در زمینه تکنولوژی، به یکی از بزرگترین و مهم‌ترین شرکت‌های جهان تبدیل شده است. این شرکت اکنون در زمینه‌های مختلفی از جمله تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها، تلویزیون‌ها، و لوازم خانگی فعالیت دارد و با نوآوری‌های مستمر خود در صدر صنعت تکنولوژی قرار دارد. سامسونگ همچنین در زمینه‌های تحقیق و توسعه، تولید، و بازاریابی نیز پیشرو است و با تلاش برای ارائه محصولات و خدمات با کیفیت بالا، به طور مداوم در حال گسترش و توسعه است.

لوازم خانگی آرمان تعمیرات

ویژگی مجموعه

متخصصان مجرب

تکنسین های مجموعه میانگین بیش از 10 سال تجربه در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی دارند.

گارانتی خدمات

مجموعه ما بر خلاف سایرین، مسئولیت خدمات ارائه شده به شما را تا 6 ماه ضمانت می کند.

سرعت بالای خدمات

بلافاصله بعد از تماس با مرکز پاسخگویی نزدیکترین تکنسین رو به محل شما اعزام می کنیم.

هزینه منصفانه

روی تمامی هزینه هایی که تکنسین از شما دریافت می کند نظارت کامل می شود.

اولویت با تعمیر

باتوجه به وضعیت اقتصادی اولویت تکنسین، اول تعمیر و در درجه دوم تعویض قطعه است.

ایرادات رایج ماشین لباسشویی سامسونگ

قطعا خرابی ومشکلات ماشين لباسشویی اصلا باعث خوشحالی شما نمی شود و قطعا شما تمایل دارید تا هر چه سریع تر مشکل دستگاه شما برطرف شود. مشکلات مختلفی می تواند برای دستگاه شما پیش بیاید، که خب هر ایراد راهکار مشخصی دارد. همچنین ماشین لباسشویی سامسونگ با نمایش ارور یا کد خطا به شما هشدار می دهد که قسمتی در دستگاه دچار ایراد شده با فهمیدن معنای کد خطا می توانید متوجه شوید که دقیقا کدام بخش دچار مشکل شده است. ما در ادامه قصد داریم تا رایج ترین ایرادات در ماشین لباسشویی سامسونگ و مهم ترین ارور های ماشین لباسشویی سامسونگ را مورد بررسی قرار دهیم. بنابراین اگر با مشکلی در لباسشویی سامسونگ تان مواجه شدید خواندن ادامه ی این متن می تواند به شما بسیار کمک کند. لازم به ذکر است که اگر از تخصص کافی برخوردار نیستید با یک تکنسین متخصص از مراکز معتبر و حرفه ای تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ تماس بگیرید.

روشن نشدن ماشین لباسشویی سامسونگ

هنگامی که دکمه ی پاور یا استارت روی پنل دستگاه را فشار می دهید باید چراغهای روی دستگاه روشن شوند یعنی دستگاه نسبت به فشار دادن دکمه واکنش نشان می دهد و شما می توانید تنظیمات دلخواه را انتخاب کنید و سپس دکمه ی پلی را انتخاب کنید تا دستگاه شروع به کار کند اما اگر با فشار دادن دکمه ی استارت دستگاه هیچ واکنشی نشان ندهد و یا چراغ هیچ دکمه ای یا صفحه نمایش روشن نشود، احتمالا یک مشکل در برق دستگاه وجود دارد. در این صورت باید پریز برق، دو شاخه و کابل برق دستگاه، خرابی کلید اصلی دستگاه خرابی کنتاکت های کلید اتصالات دو شاخه خرابی ،میکروسویچ خرابی رابط های میکروسوئیچ خرابی ،هیدروستات سیستم برق کشی دستگاه برق نداشتن پریز برق قفل ایمنی درب، برد دستگاه و…. بررسی شوند.

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در کرج

آب گیری نکردن ماشین لباسشویی

اگر دستگاه شما به درستی آب گیری نمی کند یا آبگیری دستگاه به کندی انجام می شود باید مواردی از قبیل شیر برقی دستگاه شیر وردی ،آب پارگی شلنگ ورودی آب تا خوردگی یا خمیدگی شلنگ ورودی آب، باز بودن کامل شیر ورودی اتصالات شیر ورودی، قفل درب دستگاه بسته بودن کامل درب دستگاه ، تایمر، سویچ فشار آب وارد شده به دستگاه و… توسط یک تعمیرکار حرفه ای از تعمیرگاه و نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ بررسی شوند.

آبگیری مداوم ماشین لباسشویی

اگر آب گیری اصلا متوقف نمی شود احتمالا سوئیچ فشار آب یا شیر ورودی آب دچار مشکل شده اند. سوئیچ فشار آب سطح آب در ماشین لباسشویی را تعیین میکند و اگر سوئیچ فشار خراب باشد امکان سر ریز شدن آب وجود دارد در این صورت باید این قطعه تعویض شود همچنین لازم است تا شیر ورودی و شیر برقی دستگاه نیز بررسی شوند. این مشکل می تواند بخاطر خرابی برد نیز اتفاق بیوفتد.

وقفه یا خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی

اگر دستگاه شما حین کار به صورت ناگهانی خاموش شد باید مواردی از قبیل میکروسوئیچ درب، زبانه قفل درب تایمر ،دستگاه شیر ورودی ،آب برد الکترونیکی … بررسی شوند. همچنین این مشکل می تواند بخاطر خرابی دو شاخه دستگاه و نوسانات برق نیز اتفاق افتاده باشد.

تمیز شسته نشدن لباسها در ماشین لباسشویی

اگر لباسها به خوبی شسته نمی شوند، باید مواردی از قبیل شیر برقی و هیدروستات بررسی شوند. زیرا ممکن است که آب به اندازه ی کافی وارد دستگاه نشده باشد. همچنین لازم است تا المنت نیز بررسی شود، المنت ممکن است که رسوب گرفته باشد و نتواند آب را به خوبی گرم کند. همچنین باید حواستان باشد تا از پودر و شوینده به اندازه ی کافی استفاده کرده باشید، استفاده ی زیاد از پودر باعث میشود تا لباس ها به خوبی شسته نشوند و لک پودر روی لباس ها باقی بماند بنابراین در میزان استفاده از پودر نیز دقت کنید. همچنین باید پمپ تخلیه و مجرای تخلیه نیز بررسی شوند زیرا اگر تخلیه به درستی انجام نشود، لباس ها به خوبی شسته نمی شوند.

تخلیه نشدن آب ماشین 

اگر آب کثیف از دستگاه تخلیه نمی شود، باید مواردی از قبیل انسداد فیلتر پمپ تخلیه، خرابی یا گرفتگی پمپ تخلیه ،انسداد شلنگ تخلیه، نچرخیدن پروانه پمپ به دلیل گیر کردن نخ ،پر بودن فاضلاب خرابی الکترو پمپ و…. بررسی شوند. در صورت انسداد هر یک از این موارد باید گرفتگی برطرف گردد.

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در کرج

برق داشتن بدنه ماشین 

برق داشتن بدنه ی دستگاه می تواند بخاطر مشکل اتصالات سیستم برق کشی دستگاه، سوختن موتور، خرابی و آسیب دیدن سیمهای دستگاه، وصل نبودن سیم ارت به دستگاه شکستگی لولای درب، خرابی خازن پارازیت گیر تنظیم نبودن قسمت لولای درب دستگاه …. اتفاق افتاده باشد.

صدای زیاد ماشین لباسشویی

سر و صدای زیاد دستگاه می تواند به دلیل تراز نبودن دستگاه خرابی کمک فنرهای دستگاه، وجود مشکل در کاسه نمد و بلبرینگ، مشکلات مربوط به وزنه بتنی ،وجود مشکل در پمپ تخلیه، گیر کردن اجسام در پمپ تخلیه یا شلنگ ،تخلیه، مشکلات تسمه، خرابی بالشتک موتور و…. باشد.

لرزش زیاد ماشین لباسشویی

لرزش زیاد دستگاه می تواند بخاطر نامتعادل بودن بار ماشین لباسشویی تنظیم نبودن پایه ها، مشکلات کمک فنرها مشکلات تسمه و…. ..باشد در نتیجه اولین کاری که باید انجام دهید تراز کردن دستگاه می باشد کمک فنرها نیز باید بررسی شوند همچنین حواستان به یکنواخت بودن بار لباسها در آبکش دستگاه نیز باشد.

کارنکردن دور تند خشک کن

آخرین مرحله شست و شوی لباس خشک کن لباسشویی است بسیاری از افراد به دلیل خشک نشدن لباس و خرابی دور تند ماشین لباسشویی با مرکز تعمیرات آرمان تماس گرفته و درخواست سرویس لباسشویی را داشته اند این خرابی ممکن است از خرابی موتور، خرابی برد الکترونیکی، تخلیه نشدن آب لباسشویی، اضافه بار لباسشویی و سوختن سیم پیج دور تند باشد. البته در صورتی که مشکل از برد باشد باید به فکر چاره دیگری بود. در هر صورت آرمان تعمیرات با داشتن نیروهای متخصص و تکنسین های با تجربه و مجرب این کار را براحتی و در سریع ترین زمان ممکن انجام می دهد.

مراحل ارائه خدمات تعمیر

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست
و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

نظرات مشتریان

مشتریان درباره ما چه می گویند؟

مراحل تماس و ثبت درخواست در آرمان تعمیرات چگونه است؟

برای تعمیرات می توان به راحتی با مرکز آرمان تعمیرات تماس گرفت ارتباط با مرکز تعمیرات جهت رفع ایرادات دستگاه مدنظر از طریق شماره های درج شده در سایت به راحتی امکانپذیر است. آن ها پس از تماس تکنسین های حرفه ای خود را به محل شما اعزام خواهند کرد. امکان ثبت درخواست شما  به صورت اینترنتی نیز فراهم شده است کافی است که شما و مشکلات دستگاه خود را ثبت کنید  پس از آن کارشناسان به منظور دریافت نشانی و تعیین زمان تعمیر با شما تماس میگیرند. تکنسین دستگاه شما را بررسی می و سپس هزینه تعمیر آن را اعلام می کند و آغاز تعمیرات دستگاه منوط به موافقت شما می باشد. لازم به ذکر است که پس از انجام تعمیرات لازم و دریافت گارانتی قادر به پرداخت هزینه تعمیرات به صورت نقدی یا از طریق کارت خوان خواهید بود.

سوالات متداول

سابقه فعالیت مجموعه آرمان تعمیرات چند سال است ؟

تیم فنی آرمان تعمیرات به ‌عنوان یک مرکز تعمیرات لوازم خانگی با پشتوانه 10 سال تجربه،خدمات تعمیر انواع لوازم خانگی با برند های متفاوت را به شما شهروندان عزیز ارائه می دهد.

آیا آرمان تعمیرات ضمانت تعمیرات لوازم خانگی دارد ؟

بله لوازم خانگی تعمیر شده توسط تکنسین های ما با شرط اصلی بودن قطعات و ضمانت 90 الی 180 روزه خدمت شما ارائه میشود.

آیا مجموعه آرمان تعمیرات تعمیر در محل دارد ؟

بله در اسرع وقت نزدیکترین تکنسین تایید شده توسط مجموعه ما برای ارائه خدمات در محل به آدرس شما خواهد آمد.

مزایای آرمان تعمیرات نسبت به رقبا چیست ؟

تعمیر سریع
استفاده از قطعات اورجینال
ضمانت 3 الی 6 ماهه
تخصص و تبحر در تعمیر
10 سال سابقه کار

مزایای ماشین لباسشویی های سامسونگ چیست ؟

کارآیی بالا در شستشو: ماشین‌لباسشویی‌های سامسونگ دارای فناوری‌هایی هستند که عملکرد شستشو را بهبود می‌بخشند مانند فناوری EcoBubble که با حباب‌های کوچک و مواد شوینده کارآیی بیشتری را ارائه می‌دهد.

صرفه‌جویی در مصرف انرژی و آب: بسیاری از مدل‌های سامسونگ با استفاده از تکنولوژی‌های جدید، مصرف انرژی و آب را به حداقل می‌رسانند که علاوه بر کاهش هزینه‌های اجرایی، به محیط زیست هم کمک می‌کند.

قابلیت هوشمندی: برخی از مدل‌های پیشرفته ماشین لباسشویی سامسونگ دارای قابلیت هوش مصنوعی هستند که به کاربر اجازه می‌دهد از راه دور از طریق برنامه‌های موبایلی وضعیت و کنترل دستگاه را مدیریت کند.

طراحی زیبا و مدرن: ماشین‌لباسشویی‌های سامسونگ با طراحی‌های مدرن و جذاب، جزو محبوب‌ترین گزینه‌ها در بازار محسوب می‌شوند.

معایب ماشین لباسشویی های سامسونگ چیست ؟

قیمت بالا: برخی از مدل‌های پیشرفته و هوشمند ماشین‌لباسشویی‌های سامسونگ قیمت بالایی دارند که ممکن است برای برخی از مصرف‌کنندگان قابل دسترسی نباشد.

پیچیدگی در استفاده: برخی از کاربران ممکن است با پیچیدگی برنامه‌ها و قابلیت‌های پیشرفته این دستگاه‌ها مشکل داشته باشند و نیاز به آموزش بیشتر داشته باشند.

نیاز به تعمیرات و خدمات پس از فروش: همانطور که در هر لوازم خانگی پیشرفته دیگری، ممکن است ماشین‌لباسشویی‌های سامسونگ نیاز به تعمیرات و خدمات پس از فروش داشته باشند که ممکن است هزینه و زمان را افزایش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *