مقالات

مرکز تعمیرات یخچال سامسونگ

مجموعه آرمان تعمیرات به عنوان مرکز تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در کرج شناخته می شود.

چرا آرمان تعمیرات مرکز تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در کرج است؟
علت این موضوع استفاده از کادری مجرب از بهترین تکنسین ها و تعمیرکارانی می باشد که دوره های تعمیر انواع لوازم خانگی سامسونگ را دیده اند.
تکنسین های مجموعه سعی بر این دارند که همواره در تعمیر لوازم خانگی سامسونگ اگر قطعه ای خراب شده است به تعمیر آن بپردازند که در هزینه ها نیز صرفه جویی شود.
آرمان تعمیرات این ضمانت را به شما می دهد که همیشه از قطعات اصل هر برندی استفاده می کند. که این کار سبب می شود طول عمر لوازم خانگی سامسونگ افزایش پیدا می کنند.
آرمان تعمیرات دارای خدمات تعمیر در محل می باشد .

درباره برند سامسونگ

شرکت سامسونگ (Samsung) یکی از بزرگترین شرکت‌های چندملیتی در جهان است که در زمینه‌های مختلفی از جمله الکترونیک، نیمه‌رساناها، ساختمان‌سازی، خدمات مالی و بسیاری دیگر فعالیت دارد. این شرکت در سال 1938 توسط لی بیونگ چول (Lee Byung-chul) به عنوان یک شرکت تجارت بین‌المللی در کره جنوبی تأسیس شد. در آن زمان، سامسونگ به عنوان یک شرکت بازرگانی کوچک شروع به کار کرد که در زمینه‌های مختلفی مانند صادرات ماهی خشک، میوه و سبزیجات فعالیت داشت.
در دهه‌های بعد، سامسونگ گسترش یافت و وارد صنایع مختلفی شد. در دهه 1960، این شرکت وارد صنعت الکترونیک شد و تولیدات خود را در زمینه تلویزیون‌های سیاه و سفید آغاز کرد. از آن زمان به بعد، سامسونگ به سرعت در زمینه تکنولوژی و نوآوری رشد کرد و به یکی از پیشگامان عرصه تکنولوژی تبدیل شد.
در دهه‌های 1980 و 1990، سامسونگ با سرمایه‌گذاری گسترده در تحقیق و توسعه، توانست جایگاه خود را به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان نیمه‌رساناها و محصولات الکترونیکی مانند تلفن‌های همراه و تلویزیون‌های با کیفیت بالا تثبیت کند.
در قرن 21، سامسونگ با پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای در زمینه تکنولوژی، به یکی از بزرگترین و مهم‌ترین شرکت‌های جهان تبدیل شده است. این شرکت اکنون در زمینه‌های مختلفی از جمله تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها، تلویزیون‌ها، و لوازم خانگی فعالیت دارد و با نوآوری‌های مستمر خود در صدر صنعت تکنولوژی قرار دارد. سامسونگ همچنین در زمینه‌های تحقیق و توسعه، تولید، و بازاریابی نیز پیشرو است و با تلاش برای ارائه محصولات و خدمات با کیفیت بالا، به طور مداوم در حال گسترش و توسعه است.

ویژگی مجموعه

متخصصان مجرب

تکنسین های مجموعه میانگین بیش از 10 سال تجربه در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی دارند.

گارانتی خدمات

مجموعه ما بر خلاف سایرین، مسئولیت خدمات ارائه شده به شما را تا 6 ماه ضمانت می کند.

سرعت بالای خدمات

بلافاصله بعد از تماس با مرکز پاسخگویی نزدیکترین تکنسین رو به محل شما اعزام می کنیم.

هزینه منصفانه

روی تمامی هزینه هایی که تکنسین از شما دریافت می کند نظارت کامل می شود.

اولویت با تعمیر

باتوجه به وضعیت اقتصادی اولویت تکنسین، اول تعمیر و در درجه دوم تعویض قطعه است.

تعمیرات یخچال سامسونگ

مشکلات رایج یخچال فریزر سامسونگ

 ۱. خرابی یخساز یخچال سامسونگ

خرابی یخساز یکی از رایج ترین مشکلات یخچال فریزر است. قطعه آب ،ورودی خرابی قطعات الکتریکی، انسداد فیلتر یخچال و حتی خاموش بودن دکمه یخساز برخی از عوامل خرابی یخساز یخچال هستند.

۲. سر و صدای زیاد یخچال سامسونگ

در بسیاری مواقع سر و صدای یخچال طبیعی است؛ با این حال صدای بیش از حد و آزاردهنده یخچال میتواند در اثر خرابی یک قطعه یا قطعاتی در یخچال باشد. در اکثر مواقع مسبب سر و صدای زیاد یخچال موتور فن اوپراتور است که در اثر فرسودگی و سرویس نکردن دوره ای یخچال خشک و فرسوده شده و صدای آزار دهنده ای را ایجاد میکند. اجزای دیگری مثل فن یخچال و پروانه های آن، موتور فن کندانسور و کمپرسور نیز میتوانند عامل صدای یخچال باشند.

۳. خنک نکردن یخچال سامسونگ

ایراد درب مانند چفت نشدن یا ایراد لاستیک دور درب، قرار دادن حجم زیادی از مواد غذایی در یخچال و قرار دادن مواد غذایی در مقابل فن های خروج هوا برخی از دلایل خنک نکردن یخچال هستند به علاوه خرابی قطعاتی مثل کمپرسور و رله کمپرسور نیز میتواند عامل خنک نکردن یخچال باشد.

 ۴. نشتی یخچال سامسونگ

نشتی یخچال یکی از شایعترین مشکلاتی است که کاربران این دستگاه تجربه می کنند در غالب مواقع نشتی در اثر انسداد لوله تخلیه یخچال رخ میدهد ایراد لاستیک درب یخچال نیز دیگر دلیل نشتی این دستگاه است. تجمع هر ماده ای در این قسمت مانع محکم بسته شدن درب یخچال شده و در نتیجه چگالش افزایش می یابد و شاهد نشتی یخچال خواهید بود.

۵. روشن نشدن لامپ یخچال

ساده ترین دلیل روشن نشدن لامپ یخچال، سوختن آن است اما این احتمال نیز وجود دارد که پس از بررسی یخچال توسط تکنسین تعمیر یخچال معلوم شود که خرابی سوئیچ درب یا برد الکترونیکی عامل اصلی روشن نشدن لامپ است.

 ۶. داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ

گرم شدن بدنه یخچالهای جدید امری طبیعی تلقی می شود اما در صورتی که گرما بیش از حد باشد، این احتمال وجود دارد که کمپرسور یا موتور یخچال دچار مشکل شده باشد. معیوب بودن کمپرسور یا فشار زیاد روی آن میتواند عامل داغ شدن بدنه یخچال باشد.

۷. بوی بد یخچال سامسونگ

بوی بد یخچال یکی از شایعترین مشکلاتی است که کاربران این دستگاه تجربه می.کنند مواردی چون قرار دادن ظرف غذای بدون درب در یخچال ,فاسد شدن مواد غذایی و عدم نظافت یخچال برای مدت طولانی برخی از دلایل بروز این مشکل هستند.

8.بسته نشدن درب یخچال سامسونگ

بسته نشدن درب یخچال از جمله مشکلاتی است که باید در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام کنید زیرا میتواند مسبب بروز مشکلات دیگر باشد این احتمال وجود دارد که چیزی درون یخچال مانع بسته شدن درب میشود. تراز نبودن یخچال نیز از جمله عوامل بسته نشدن درب این دستگاه هستند در صورتی که هر دو مورد را بررسی کردید و مشکل رفع نشد حتما از یک تکنسین متخصص تعمیر یخچال کمک بگیرید.

مراحل ارائه خدمات تعمیر

ثبت درخواست

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم آنلاین

تماس کارشناس

بررسی درخواست
و ارجاع به تکنسین

هماهنگی

تماس تکنسین و تعیین زمانی مراجعه

تست و ارائه ضمانت‌نامه

تست دستگاه پس از تعمیر و ارائه ضمانت ۱۸۰ روزه

نظرات مشتریان

مشتریان درباره ما چه می گویند؟

مراحل تماس و ثبت درخواست در آرمان تعمیرات چگونه است؟

برای تعمیرات می توان به راحتی با مرکز آرمان تعمیرات تماس گرفت ارتباط با مرکز تعمیرات جهت رفع ایرادات دستگاه مدنظر از طریق شماره های درج شده در سایت به راحتی امکانپذیر است. آن ها پس از تماس تکنسین های حرفه ای خود را به محل شما اعزام خواهند کرد. امکان ثبت درخواست شما  به صورت اینترنتی نیز فراهم شده است کافی است که شما و مشکلات دستگاه خود را ثبت کنید  پس از آن کارشناسان به منظور دریافت نشانی و تعیین زمان تعمیر با شما تماس میگیرند. تکنسین دستگاه شما را بررسی می و سپس هزینه تعمیر آن را اعلام می کند و آغاز تعمیرات دستگاه منوط به موافقت شما می باشد. لازم به ذکر است که پس از انجام تعمیرات لازم و دریافت گارانتی قادر به پرداخت هزینه تعمیرات به صورت نقدی یا از طریق کارت خوان خواهید بود.

سوالات متداول

سابقه فعالیت مجموعه آرمان تعمیرات چند سال است ؟

تیم فنی آرمان تعمیرات به ‌عنوان یک مرکز تعمیرات لوازم خانگی با پشتوانه 10 سال تجربه،خدمات تعمیر انواع لوازم خانگی با برند های متفاوت را به شما شهروندان عزیز ارائه می دهد.

آیا آرمان تعمیرات ضمانت تعمیرات لوازم خانگی دارد ؟

بله لوازم خانگی تعمیر شده توسط تکنسین های ما با شرط اصلی بودن قطعات و ضمانت 90 الی 180 روزه خدمت شما ارائه میشود.

آیا مجموعه آرمان تعمیرات تعمیر در محل دارد ؟

بله در اسرع وقت نزدیکترین تکنسین تایید شده توسط مجموعه ما برای ارائه خدمات در محل به آدرس شما خواهد آمد.

مزایای آرمان تعمیرات نسبت به رقبا چیست ؟

تعمیر سریع
استفاده از قطعات اورجینال
ضمانت 3 الی 6 ماهه
تخصص و تبحر در تعمیر
10 سال سابقه کار

مزایای یخچال های سامسونگ چیست ؟

فناوری‌های نوین: یخچال‌های سامسونگ از فناوری‌های مدرن و نوآوری‌های پیشرفته مانند فناوری Digital Inverter Compressor و Twin Cooling Plus استفاده می‌کنند که عملکرد بهینه، صدا کمتر و مصرف انرژی کمتر را فراهم می‌کنند.

طراحی زیبا و کاربرپسند: یخچال‌های سامسونگ با طراحی مدرن، لمس بندی شیک و پنل کنترل آسان، جذابیت زیادی دارند و به راحتی با دکوراسیون هر آشپزخانه ادغام می‌شوند.

ظرفیت بزرگ: اکثر مدل‌های یخچال‌های سامسونگ دارای ظرفیت بزرگی هستند که به کاربران امکان می‌دهد غذاها و نوشیدنی‌های خود را به راحتی ذخیره کنند.

سیستم خنک‌کنندگی مناسب: با استفاده از سیستم Twin Cooling Plus، یخچال‌های سامسونگ دارای دو سیستم جداگانه برای خنک‌کردن یخچال و فریزر هستند که باعث حفظ رطوبت و انتقال بوها بین بخش‌های مختلف می‌شود.

قابلیت‌های هوشمند: برخی از مدل‌های یخچال‌های سامسونگ دارای قابلیت‌های هوشمندی مانند اتصال به اینترنت (IoT)، صفحه نمایش لمسی، و سامسونگ Bixby (سیستم هوش مصنوعی) هستند که به کاربران امکان مدیریت و کنترل بهتر را می‌دهند.

معایب یخچال های سامسونگ چیست ؟

قیمت بالا: برخی از مدل‌های پیشرفته یخچال‌های سامسونگ دارای قیمت بالایی هستند که ممکن است برای برخی از مصرف‌کنندگان قابل دسترسی نباشد.

مشکلات فنی: گاهی اوقات برخی از کاربران در مورد مشکلات فنی مانند نشتی آب یا خرابی در قسمت‌های الکتریکی یخچال‌های سامسونگ شکایت داشته‌اند.

تعمیرات پیچیده: برخی از تعمیرات یخچال‌های سامسونگ ممکن است پیچیده و هزینه‌بر باشد و ممکن است نیاز به تخصص فنی داشته باشد.